Färdigbakad!

Nu har jag gått in i vecka 38 och bebisen är nu fullgången enligt sjukvården :D Tänk att jag har en färdigbakad bebis där inne i min mage, som faktiskt kan vilja komma ut när som helst nu! Det är 20 dagar kvar tills att hon är beräknad så jag tror inte att hon kommer komma dom närmsta dagarna - men det kan faktiskt bli så :D
 
För mig så får hon gärna komma iallafall, även om jag vet att det skulle vara bättre om ett par veckor rent praktiskt. Emilia fyller ju 8år den 14onde så det skulle vara bekvämast om hon kom efter det, men jag längtar så otroligt mycket just nu så för mig får hon gärna komma nu ;)
 
Och hur mår jag då? Alltså egentligen mår jag faktiskt ganska bra! Så himla mycket bättre om man jämför med mina tidigare graviditeter iallafall. Det enda som är dåligt är min jäkla rygg! Såfort jag är uppe och gör saker så får jag så himla ont! Vissa dagar är bättre än andra, som idag har jag knappt gjort någonting och då känns allting jättebra. Andra dagar har jag superont och då känns allting jättejobbigt. Men det är väl så det är när man är höggravid antar jag. 
 
Det känns iallafall toppen att jag klarade mig förbi både julen och nyår! Jag var egentligen inte orolig, men man kan ju aldrig veta och jag ville verkligen inte föda i december. 
 
Vecka 38, ursäkta den otroligt skitiga spegeln :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0