Graviditetspenning

Nu har jag gått på graviditetspenning, jobbade min sista natt i torsdag. Jag som hade ångest och absolut inte ville sluta jobba tycker nu istället att det ska bli riktigt skönt! Slippa få så förbaskat ont och känna mig otillräcklig som assistent. Visst hade jag hellre spenderat dom här 2 månaderna tillsammans med bebisen, men det ska inte bli helt dumt att få den tiden för mig själv. Boa in mig ordentligt och förbereda allting inför bebisens ankomst. 
 
Dessutom är det ju snart jul och allt vad det innebär, så det känns som om jag kommer att ha och göra iallafall. Åh som jag längtar efter julen! Lyssna på julmusik, äta pepparkakor, dricka glögg, julpynta och mysa! Sista julen med bara två barn - svindlade tanke!
 
På tal om någonting helt annat så är Robin iväg på kryssning tillsammans med sina vänner, sista gången han kan åka iväg innan bebisen kommer. Så jag och tjejerna har haft en tjejkväll med twilight, godis och chips :) Nu sover dom så sött tillsammans i Elinas bäddsoffa och jag ska väl också krypa ner i sängen snart. 
Under kvällen så kom vi på rymden och jag frågade Emilia om hon ville åka till månen och hennes svar fick mig att skratta högt "nej aldrig i livet, för man kan bli kidnappad eller våldtagen av aliens då" Haha alltså vart får dom allt ifrån :D 
 
Nej nu är klockan 12 på natten och det är dags att bädda ner den här svullna gravida kroppen i sängen! Hoppas verkligen på en god natt sömn utan allt för många uppvakt för att besöka toaletten. Börjar verkligen bli trött och känna att det snart räcker att vara gravid. Nu vill jag bara att tiden ska gå snabbt så att det blir januari, för i december får hon verkligen inte komma :P
 
Innan jag blev gravid och gravid i vecka 31, behöver jag säga att jag verkligen saknar min gamla vanliga kropp nu! Börjar känna mig riktigt stor och tung! 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är jättefin! Och jag blir inte ett dugg förvånad av hennes svar. Hon har samma livliga fantasti som sin mamma. Fast på den tiden var det en hel del varulvar. Haha ;)

Svar: Tack snälla du :D Haha nej kanske inte, dom där varulvarna har barnen allt fått höra om :P
lindaha.blogg.se

2017-11-19 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0