Sociala medier

Är det bara jag som har tröttnat totalt på Facebook?
Jag loggar in mer och mer sällan och när jag loggar in så orkar jag inte scrolla så långt i flödet. Jag antar att jag inte missar så speciellt mycket iallafall :P
 
Instagram är lättare tycker jag. Antagligen för att jag följer mycket färre människor där så flödet är mer lätthanterligt. 
 
Hur är det annars då? Jo det är himla bra med mig just nu 😊 Jag ser fram emot aronsborg sjukt mycket nästa helg! Vi har fått ihop ett skönt gäng som ska förfesta hemma hos oss och sen hoppas jag på mycket dans och skratt väl på plats 😄 Det är egentligen min jobbhelg men jag har lyckats ta ledigt. Det ändå är väl att jag inte har någon aning alls om vad jag ska ha på mig! Det känns som om man har samma hela tiden, men jag har ingen större lust att köpa nått nytt heller - haha världens dilemma 😝
 
Något jag iallafall måste göra är att färga håret! Jag har skjutit upp det så länge nu! Men igår när jag stod och fixade håret så lös solen och jag fick en chock över alla gråa hår 🙈 Så nu ska här bokas tid!
 
Snart åker vi också utomlands! Herregud vad jag längtar, det är verkligen välbehövligt med sol och värme! 12 dagar kvar och aronsborg därimellan 😁
 
Idag står det bio med familjen på schemat. Vi ska gå och se Rum 213 kl 19 i kista. När man ska gå och se en thriller/rysare tillsammans med barnen så förstår man hur stora dom har blivit! Det är första gången Emilia går och ser en riktigt film på bio, Elina var ju och såg andra filmen av hundraåringen. Mina stora tjejer!
 
Men först ska här lagas mat! Fast jag hade mycket hellre tryckt i mig en sån här! Har ni smakat den? Om ni inte har gjort det så spring iväg till affären genast, bara släpp allt ni har och spring! Det är värt det - tro mig! 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har ju inte haft Facebook på 5 år. Saknar det inte det minsta. Så skönt att slippa! Som du säger är instagram lättare!

Kul med utgång! Du kan inte låna något plagg av en vän?

Kram

Svar: Ja jag har funderat på att plocka bort det, men samtidigt så pratar jag dagligen med mina vänner där genom chatten. Dessutom är jag med i flera intressanta grupper som jag inte vill förlora. Men fb är tröttsamt och jag förstår att du inte saknar det :)
Ja det ska bli så himla roligt! Det har ordnats sig med kläderna nu också :P

kram!
lindaha.blogg.se

2017-02-27 @ 11:16:49
Postat av: Mikaela

Det är det där med grupperna som jag ibland grämt mig över att jag inte är med. Vet tex att det finns många bra köp och säljsidor för tvillingar. Där hade jag gärna varit med! Men det är så skönt att slippa det där spionerandet från folk man egentligen inte känner =P

Svar: Du kan inte ordna med en fb där du är helt anonym och inte lägger till några vänner, utan bara blir medlem på olika sidor? Då får du ju det bästa av två världar :D
lindaha.blogg.se

2017-03-02 @ 09:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0