Sommaren!

Nu är det en evighet sen jag var här inne och skrev och under den evigheten så har hela sommaren lyckats passera. En sommar som inte alls blev som vi hade planerat, men som ändå varit bra. Iallafall om man bortser från vädret som hade kunnat vara lite varmare och soligare - men man kan ju inte få allting. 
 
Så vad har vi haft för oss den här sommaren? Egentligen inte så jättemycket utan det har mest handlat om att göra våra två tjejer nöjda under dessa 10 veckor dom har varit hemma. 
 
Två tjejer på skolavslutningen med hela sommarlovet framför sig!
 
Vi har hunnit med ett par besök på gröna lund!
 
 
 
Lekt i lekparken med nära och kära
 
Ätit en hel del glass!
 
Emilia har blivit fiskegalen så det har blivit en hel del fiskande!
 
Det har också blivit en hel del poolhäng hemma hos oss
 
Och en hel del grillande!
 
Vi har också hunnit med mysiga utflykter
 
Vi var iväg på sommarfest i Toffsö där barnen i sällskapet trotsade vädret och tog ett dopp i sjön!
 
Vi har besökt skansen 
 
Där dom galna ungarna klappade en orm och en äcklig hårig spindel!
 
Vi har besökt Leksand sommarland!
 
 
Och så har vi hunnit med liseberg! Jag har verkligen 2 ungar som åker precis allting! Emilia var precis 130cm med skorna (med en extra tjock sula) så hon fick ju åka allting med Elina. Jag trodde inte att hon skulle våga, men tji fick jag! hon åkte precis allting :D 
 
 
Vi har också varit på Skara sommarland tillsammans med Christine, Markus och alla barnen
 
 Men nu är sommarlovet slut och den här stora tjejen har börjat i första klass! 
 
 
Den här sommaren har verkligen varit inriktad på barnen och på att ge dom ett underbart sommarlov! Därför är det så himla skönt att jag och Robin har Montenegro inbokat den 7 september! En vecka med bara vi vuxna där allt som räknas är vad vi vill göra. Dricka goda drinkar, äta god mat och upptäcka ett nytt land! Även om jag fullkomligt älskar att göra saker tillsammans med barnen så är det himla skönt att få lite vuxentid då och då. En härlig balans i livet enligt mig :)

Nu ser vi fram emot en fin höst och vad den kan tänkas ha att erbjuda.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0