Resor!

Att jag älskar att resa är väl ingen hemlighet? Jag lägger mer än gärna en stor del av min inkomst på resor, hellre det än på materiella saker. För jag tror nämligen inte att jag kommer ligga på dödsbädden och önska att jag köpte mer prylar istället för resor :P
 
Vi var ju i fujairah tillsammans med ungarna i mitten på mars. Vi hade det himla bra där borta! Trots att jag blev besviken på Apollo som researrangör. Själva hotellet var toppen och maten var världsklass! Ungarna älskade det, och det var ju det viktigaste då det var en resa för barnen. Jag ska ta och skriva ett eget inlägg om resan snart :)
 
Sen var jag i Tallinn tillsammans med Tessan och Marie förra veckan. Vi tog båten dit och så spenderade vi en heldag där. Jag kan inte påstå att jag gillade stället så mycket, det fanns liksom ingen själ där. Men nu har jag sett det också och jag känner ingen större lust att se det igen :P
 
Sen om 10 dagar så åker jag och Robin till Dubai! Herregud vad jag ser fram emot det! Långa dagar i solen och sen ströva omkring och upptäcka staden! Göra allting som man inte kan göra tillsammans med barn, som helst bara vill bada och leka hela dagarna :P
 
Sen hinner jag bara vara hemma i drygt 2 veckor för sen åker jag och Nathalie till Barcelona! En kort resa, måndag till torsdag närmare bestämt :) Jag har aldrig varit där, så det ska bli spännande att upptäcka staden! Det verkar som om många är förälskade i Barcelona så jag har höga förväntningar. Shopping, sol, drinkar och bra sällskap - det kan ju liksom inte gå fel!
 
Efter det hoppas jag på en lång och varm sommar här hemma med ungarna. Vi ska utnyttja poolen till max! Och jag hoppas även på att vi kommer iväg till Öland iår igen! Kanske även gotland?
Tjejerna på Öland förra året
 
Sen i september bär det iväg igen! Den här gången bär det iväg till Montenegro! Jag och Robin åker tillsammans med Marie och Laine. Tanken är att vi ska hyra en bil och åka runt och upptäcka landet! Naturen är histnande vacker och jag ser sjukt mycket fram emot det här resan! Det är så himla mycket jag vill se och göra! Det här känns som en riktig Lindaresa! 
 
Kan inte vänta på att få se det här!
 
 
Och sist men inte minst så åker hela familjen till Thailand nästa år, 20 februari till 12 mars närmare bestämt. Jag vill gärna åka runt tillsammans med Robin och barnen och upptäcka nya platser! Men Robin vill gärna ha ett hotell under hela vistelsen :P Vi får se hur vi gör, men jag tror nog att det får bli något där mittemellan. Kanske åka till 3-4 olika ställen och bo där i nån vecka? Vi har ju ändå 3 veckor så tiden finns ju :)
 
 
Det känns helt otroligt att jag har 4 underbara resor att se fram emot just nu <3 Dessutom så ligger våren och sommaren runt hörnet - livet kan inte bli bättre än såhär!
 

Kommentarer
Postat av: Carro

älskar att resa jag också! verkligen det bästa som finns!
jag var i Dubai i oktober och jag lovar att du inte kommer att bli besviken, så galet fantastisk plats - wow!! vill du ha tips på bara hojta till :)

har en Dubai kategori på min blogg, kolla gärna in den :)

2017-04-13 @ 21:58:35
URL: http://carro93.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0