Så himla glad!

Just nu så är jag så himla glad! Först så fick vi startbeskedet för bygget av vårat poolhus igår, sån jäkla tur att det gick igenom! Det är verkligen värt att fira efter allt skit! Nu ska den isoleras och sätta upp innerväggar, golv och tak. Elen är iallafall indragen så sakta, sakta blir den mer o mer klar. 
 
Sen till våren ska den skrapas och målas om - då kommer det bli en så stor skillnad på utseendet! Det kommer bli så skönt när den är klar! Efter det här så tänker jag fasiken inte påbörja några fler stora projekt. Skulle vara skönt att slippa massa krav, stress och måsten ett tag.
 
Sen så det bästa utav allt!
Jag mailade min kirurg igår angående min mage, jag är nämligen inte helt nöjd med området nedanför naveln. Det området står liksom ut och är hårt. Det ser lite ut som en gravidmage dom första veckan när man är svullen nedanför naveln. Jag har tagit upp det tidigare i våras med min kirurg men fick inte det beskedet jag önskade då. Men så igår mailade jag honom igen och skickade med bilder. Jag skrev om hur missnöjd jag var och så fick jag det det här svaret tillbaka:
 
Hej Linda,
 Jag gjorde en bedömning att detta var rester efter operationen som skulle bli bra av sig självt och när det inte blir det så får det åtgärdas. Jag vill se dig igen så att jag kan avgöra vad som behövs göras och kunna sätta en rimlig operationstid på det.
 
Ring så får du hjälp att hitta en tid.
 
Alltså jag blev så himla glad över hans svar! Att det kanske kan bli åtgärdat trots allt! Jag menar när man betalar 115.000kr för någonting så vill man ju faktiskt bli nöjd! Det är inte så trevligt med en stor hård valk tvärs över magen! Så nästa tisdag ska jag åker ner till Landskrona, vilket innebär att jag åker hemifrån kl 09 på morgonen och kommer hem kl 01 på natten - men det är de värt!
 
Det är alltså området som jag har ringat in här på bilden. Inte världens bästa bild, men ni ser ju.
 
Nu ska jag sätta igång med städningen här hemma, ikväll kommer nämligen alla hit och ska fira Elina och Viktoria som har fyllt år. Så jag ska fixa med mat och grejer :S Men egentligen ska jag inte städa, mer plocka undan då vår städerska kommer imorgon. Gästerna får helt enkelt stå ut med lite skit i hörnen :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0