Makedonien

Makedonien var över förväntan faktiskt! Det var riktigt fint där, inte alls som jag hade föreställt mig det. Dit kommer vi snart åka igen, jag var väldigt nära att boka en resa dit nu i november men jag bestämde mig för att det var bäst att stanna hemma innan operationen. Det får bli en weekend dit i vår istället så att man kan sitta ute och njuta av värmen. 
 
Det står statyer precis överallt, men det här var helt klart min favorit! En som visar en moders kärlek till sitt barn <3
 
Hela gänget!
 
Stora torget
 
Maten är riktigt billig! Jag beställde in allt det här för ca 150kr
 
Vi åkte upp i bergen en dag och gick i nån grotta med fladdermöss
 
Grottan påminde lite om den som jag simmade i när jag var i Mexico.
 
En lärorik resa på många sätt och vis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0