Dubai!

Robin har alltid köpt fina presenter till mig på jul och födelsedagar och jag kan inte påstå att jag har varit lika duktig på det - iallafall inte den sista tiden. Så nu när han fyllde år i oktober så visste jag inte alls vad jag skulle köpa! Till slut så beslutade jag mig för att köpa en fin klocka. Jag vet ju att han gillar klockor så det kändes som en bra idé. 
 
Men jag var riktigt nervös över att köpa en klocka som han inte alls gillade, det hade ju blivit lite pinsamt. Det kanske är lite löjligt, men det kändes väldigt viktigt att han skulle tycka om den. Som tur var så gillade han den!
 
Sen så köpte jag även en resa till Dubai! Robin har sagt flera gånger att han vill åka dit så det kändes som en bra present! Så den 23 april lyfter planet dit! Det ska bli så himla roligt! Det är visserligen ett halvår kvar tills vi åker, men då har vi en massa tid på oss att planera hur vi ska lägga upp veckan. Vad vill vi se, göra och uppleva! Vi funderar även på att kolla på vigselring där borta då guld och diamanter är mycket billigare än i Sverige. Oh jag ser verkligen fram emot det här! 
 
Det känns som om det behövs någonting att se fram emot nu när det är så jäkla kallt ute! Visserligen blir det väl lite ljusare nu när snön kommer men alltså jag har ingen lust! Jag vill ha sol, värme och grönt gräs! Vi ska ju åka utomlands i februari med ungarna också, dock vet jag inte riktigt vart ännu. Jag vill absolut inte till typ kanarieöarna där det inte är riktigt varmt och dessutom iskallt vatten. Men om man ska ha riktig värme så behöver man åka så långt! Robin pratar lite om Mexico men jag vet inte riktigt, jaja någonstans ska vi iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0