Kryssning

I söndags överraskade vi ungarna med en kryssning med Birka. Dom hade påsklovskryssning med en massa aktiviteter med ungarna. Tyvärr blev det inte så lyckat som jag hade hoppats på, det var mycket bråk och tjafs från ungarna men lite mysigt hade vi iallafall. 
 
Bland annat så lyckades vi vinna frågesportstävlingen, dom lottade bland alla dom som hade alla rätt och så drog dom våran lapp. På lappan skulle man också skriva ett lagnamn och vi valde Bajspuffarna. Haha lagom pinsamt när dom ropade ut namnet och så fick ungarna gå upp och hämta priset. Väl där så frågade dom ungarna vem som hade hittat på det namnet och Elina den lilla korven sa "mamma" Grejen är att Robin ibland heter Bajspuffen när han spelar dator och det var därifrån det kom :P Sen efter det så blev vi kända som bajspuffarna :P
 
Jag blev också uppdragen på scenen dagen efter och fick tävla i vem som kunde mest barnsånger, och jag vann :D Blev dubbad till Sångpresidenten av Birka till ungarnas stora förtjusning :P
 
Världens finaste tjejer är redo för kryssning!
 
Vi hade iallafall en väldigt fin utsikt när vi åt middag


Disco!
 
Min stora tjej sjöng karaoke
 
Inte den snyggaste bilden på oss, men inte det allra lättaste att ta bild i motljus och världens vind :P
 
Resten av påsklovet har vi inte planerat något. Jag ska ta med dom till simhallen hade jag tänkt, sen så jobbar jag torsdag, fredag, lördag och söndag. Efter det är jag ledig i 10 dagar då jag ska till Makedonien, ska bli jäkligt skönt! Enda nackdelen är att jag missar 1 tillfälle på buggen, men det får väl bli så då.
 
Nu funderar på om jag ska stänga ner datorn och krypa ner i sängen och glo lite på netflix. Grejen är bara att jag inte har någonting att kolla på för tillfället. Jag såg det sista avsnittet av The hundred idag och den serien var så jäkla bra! Så jag känner inte för att börja med någon ny...
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har så många serieförslag om du vill ha. Men måste veta ungefär vad du gillar i sånt fall ;)

Svar: Ja gärna! Jag gillar det mesta, dom sista serierna jag har plöjt är the hundred, breaking bad, modern family och the fosters. Robin har försökt få mig att fastna för 24 och sons of anarchy men dom har inte fastnat ännu :P
lindaha.blogg.se

2016-03-30 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0