Det går framåt!

Igår så gjorde jag klart delen där Robin har sin dator i källaren, och det blev så himla bra! Det var det sista jag skulle göra nu på ett tag och det känns så käkla skönt! En månad av intensiv renovering är nu över :D 
 
Nu ska vi ringa hit en mäklare och göra en värdering för att sen göra en liten trip till våran bank :)
 
Såhär såg väggarna ut förut...
 
Den här underbara tapeten från Intrade, kollektionen Skin valde jag att sätta upp. En helt underbar tapet som var ett helvete att sätta upp! Jag vet inte varför, men tapeten vägrade att fästa i skarvarna. Jag försökte på alla sätt och vis att dom skulle fästa, men dom lossnade gång på gång :( Så det blev inte alls lika snyggt som det hade kunnat tyvärr :(
 
Såhär såg det ut innan jag satte igång med någonting. Men efter några dagar slit med att göra underarbetet och till sist tapetsering ser det nu mycket bättre ut D
 
Trolleri trollera
 
Även om det inte blev perfekt med skarvarna så blev det ju så himla mycket bättre än vad det var!
 
Innan jag tapetserade det här igår så hade jag ett träningstillfälle med min pt och vi körde rygg, armar och axlar den här gången... Vad härligt det var att tapetsera efter det måste jag säga, tapeterna var dessutom extra breda och väldigt tunga :P Jag har en väldig träninsvärk idag måste jag erkänna - underbart!
Nu är mina pt timmar slut och jag önskar verkligen att jag kunde fortsätta med det, drömmen vore ju att träna med pt en gång i veckan! Aja det får bli lite längre fram, jag har en massa andra saker som jag måste lägga pengar på nu tyvärr :/ Men då är det tur att det iallafall finns gruppträning, så på fredagmorgon kör jag ett härligt Shape pass :D 
 
Mycket prat om träning nu känner jag, men det är bara för att jag har en nyförälskelse i det. För första gången någonsin tycker jag att det är superkul med träning! 
 
Så himla sant!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0