London

I onsdags förra veckan var det dags för min och Robins efterlängtade resa till London. Jag fick ju den i 30års present av mina syskon och mamma. Vi hade det hur bra som helst, även om hotellet var det värsta jag någonsin bott på! Sängarna var så slitna att man boktavligt talat kände varenda jäkla fjäder när man låg i dom :S Men läget var kanon så vi kunde gå vart vi ville inom ett par minuter. 
 
Onsdagen kom vi fram på kvällen så då gick vi bara ut och åt för att sen sova.
 
Torsdagen turistade vi runt och kollade på alla saker. Lite shopping och mycket gående kan väl sammanfatta den dagen ganska bra :D
 
Fredagen shoppade vi en hel del! Det är ju så galet mycket folk överallt så köerna för att prova kläderna är inte roliga! Men helt klart värt det, även om Robin inte riktigt håller med mig där :P Jag skulle ju shoppa en helt ny garderob men det blev inte riktigt så - även om jag hittade en hel del fint :)
 
Lördagen så blev Robin sjuk :( Feber och riktigt superförskyld! Stackarn försökte hänga på mig trots att han mådde dåligt. Men vi hann med ett mysigt restaurangbesök och lite pubrunda iallafall.
 
Sen åkte vi hem på söndag. Allt som allt en väldigt bra weekend! Nästa gång önskar jag fler dagar, mer pubrundor och ännu mer shopping :D Kanske åker vi ner med kompisar nästa gång, det skulle vara hur kul som helst!
 
På flyget

Lite turistande 
 
 
 
Ut och uppleva nattlivet 
 
En massa shopping
 
Min hunk!
 
I väntan på bussen
 
En massa god mat hann vi med
 
Älskar att man känner sig anonym i London!
 
 
 
Hej då för den här gången, vi ses snart igen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0