Är så trött

Att ha ett problematiskt förhållande till min kropp är jag knappast ensam om. Vart jag än vänder mig så pratas det vikt, hälsa, celluliter, size och liknande.
 
Och jag är så förbannat trött på det! Men jag vet ju att jag inte är bättre själv.
 
Jag började ju träna och nästan genast märkte jag att jag mådde så mycket bättre i mig själv. Inte för att det blev några resultat utan snarare för att jag använde kroppen och arbetade. Sen blev jag sjuk, och när jag kom tillbaka till gymmet så höll jag på svimma efter ca halva passet. Jag var tvungen att lägga mig på golvet och kunde inte fortsätta. Antagligen tränade jag för fort och skulle ha vilat nån vecka till.
 
Sen efter det så skulle jag imponera på ungarna genom att hjula. När jag gjorde det så hörde jag hur något gick sönder i baksida lår/rumpa och det gjorde så förbannat ont!! Det är flera veckor sen nu och jag har fortfarande ont! Ibörjan kunde jag inte sitta ner, att gå på toaletten var ett helvete och köra bil en pina! Nu är det inte alls samma sak, men lågt ifrån bra. Så jag har inte vågat gå till gymmet. 
 
Och jag känner sån skillnad i hur jag mår i min kropp! Jag behöver träningen för både kropp och knopp!
 
Jag vill vara en person som trivs till 100% i min kropp och inte bryr mig om skavanker. Men det är svårt, sjukt svårt!
 
Jag har iallafall köpt en bikini för första gången på flera år och jag tänker använda den mycket och skita i vad andra tycker och känner. Ett steg på vägen...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Linda du är jättevacker! <3 Bär bikinin med stolthet! Sen tycker jag du tänker rätt med träningen men du borde gå till läkaren med din skada!

Svar: Tack fina du <3 Ja jag borde ha gått till läkaren med detsamma egentligen men jag undviker verkligen allting som har med sjukhus att göra in i det längsta :(
lindaha.blogg.se

2016-06-14 @ 15:51:55
Postat av: mikaela

Jag om någon förstår dig för jag är likadan men tänk om det blir värre =/ känns ju bra om någon kan kolla på det tidigt. Skönt att få konstaterat att det inte är något farligt <3

Svar: Det har blivit mycket bättre, så det är nog ingen fara :)
lindaha.blogg.se

2016-06-17 @ 17:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0