Allt försvann

Okej... Hela mitt inlägg som jag har ägnat över timme åt att skriva försvann helt plötsligt när jag precis var klar med det. Orkar inte skriva allting igen så ni får nöja er med den korta versionen.
 
  • Poolen är klar, uppvärmd till 29grader och belysningen funkar
  • Nu ska det byggas altan runt allting, jag och Robin började lite smått men insåg att vi inte orkar och vill så vi har anlitat snickare som kommer hit nästa vecka. Vi får strunta i höstens utlandsresa och lägga dom pengarna på det här istället.
  • Imorgon åker vi ner till Göteborg för ett besök på Liseberg
  • Jag har hittat en knöl i halsen/nacken som jag kollade upp samtidigt som jag kollade mina värden för sköldkörteln. Dom skickade en remiss till akademiska för att leta efter "meta" någonting. Känns inte så roligt att få en nål instucken i halsen. Känner mig inte heller speciellt orolig, är säkert bara en körtel.
 Elina och hennes kompis skulle sova i tält för första gången. Båda tjejerna somnade faktiskt, men hennes kompis vaknade strax därefter och ville åka hem. Vi får se hur det går nästa gång
 
Nu står den äntligen där!
 
Det har blivit en hel del badande :D
 
När tjejerna hade tråkigt så gjorde dom lösnaglar av leklera och lackade :P
 
Lite vänner har vi hunnit med att träffa
 
 
Så lyxigt!
 
Här har jag klippt bort buskarna då vi ska bygga en trapp längst hela vägen ner till nya altanen
 
Min hunk med min fina gudsson <3
 
Det har blivit en hel del blåbär
 
Min älskade Pepsi har fått 6 små minigrisar <3
 
Vi har köpt en ny soffa, bord och matta till vardagsrummet och det blev så himla bra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0