Crap :(

Jag som var så himla glad och lycklig över hur bra min mage läkte, det skulle jag inte ha varit!
Igår så märkte jag att magen kändes spänd och svullen. Så när jag tog av min gördeln så märkte jag att jag återigen har fått seroma. Alltså vätska under huden.
 
Den här gången är det mycket! När jag trycker på magen så går det som vågor på magen av all vätska där inne. Och när jag trycker på magens ena sida så känner jag hur vätskan åker över till den andra sidan. Det känns helt surrealistiskt och ser sjukt ut, som om min kropp är gjort av slime eller dallrig pudding :P
 
SUCK!
 
Nu är jag rädd för att min dumma kropp återigen ska kaplsa in skiten så att det blir samma sak igen :( Jag har mailat Tuve så får vi se vad han säger. Det skulle inte förvåna mig om jag måste åka hela vägen ner för att han vill tömma ut vätskan... Sen kommer den säkert återbildas några gånger så att jag måste åka fram och tillbaka. Inte speciellt roligt att åka fram och tillbaka då det tar så många timmar, och dessutom så är det förjäkla dyrt!
 
Aja nu har jag gnällt tillräckligt känner jag, nu är det dags att gå till skolan och hämta hem min lilla tjej <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0