Emilia har börjat i skolan!

Nu har min lillfis blivit stor och börjar i skolan! Ett helt nytt kapitel med större ansvar och en massa utveckling. Det känns lite som om hon nu har lämnat första delen av sin barndom och nu påbörjat sin resa mot att bli vuxen. Det var en väldigt stolt tjej som gick in på skolgården förra onsdagen.
 
Det är helt galet att jag inte längre har några dagisbarn! Räknas man fortfarande som småbarnsförälder nu? Jag som älskar barn, snart har jag inte några kvar. Snart kommer huset vara fullt av hormonfulla tonåringar! Jag kan säga som så att jag har krisat lite och velat ha en bebis igen. Man samtidigt så vet jag ju att jag faktiskt inte vill ha några fler barn. 
 
Jag har ändå lyckats himla bra med mina tjejer. De är snälla, omtänksamma, roliga, smarta och fina. Ska jag då börja om när jag vet vilket jobb det ligger bakom, nej det är jag alldeles för bekväm för :P
 
Emilias klass verkar hur som helst himla bra! Så himla skönt med en klass som inte verkar vara stökig såsom Elinas klass är. Där måste dom vara 3 lärare och dom får ändå ingen ordning på killarna i klassen...
I Emilias klass är det flest tjejer, ska bli spännande och se om det påverkar. 
 
Dags för första dagen i skolan!
 
Mina tjejer!
 
Har jag visat att pooltaket har kommit på plats nu?
 
Att bygga den här poolen ökade verkligen min livskvalitet med 1000%
 
Jag har klippt tjejerna för första gången själv också
 
 
 
Det är egentligen meningen att jag ska ligga och sova nu efter att ha jobbat natten, men istället sitter jag här. Inte det bästa valet med tanke på att jag och min UNDERBARA Christina ska åka kryssning ikväll! Det har vi inte gjort på över säkert 15år så det ska bli så himla roligt! Att bara få komma iväg och träffa henne, snacka skit och faktiskt göra någonting annat ska bli så roligt! 
 
Inte för att det egentligen är så jättesynd om mig, för jag var faktiskt ute förra helgen också. Dom hade fest på aronsborg för alla anställda i Håbo kommun, och jag hade så himla roligt! Det var verkligen någonting jag behövde!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0