Vår resa

Vi hade en superbra resa till Turkiet! Hotellet var galet fint och alla var supertrevliga!
 
Alla 3 tjejerna uppförde sig över förväntan hela veckan och det var inte heller några problem med flyget, trots att jag satt själv med 3 barn, mamma satt raden framför oss. 
 
Jag har aldrig velat åka tillbaka till samma hotell förut, jag menar varför ska man åka dit man redan har vart när man kan se någonting nytt? Men det här hotellet skulle jag faktiskt kunna åka tillbaka till, poolområdet var perfekt till ungarna och det fanns alltid någonting att göra.
 
Emilia gick ett par dagar på bamseklubben men sen sa ledarna till att dom tyckte att hon var för mogen för det så hon fick hänga på Elina och Viktoria på Fun break istället. Där gjorde dom roliga aktiviteter 2 timmar om dagen som ungarna älskade, samtidigt fick jag och mamma 2 timmars lugn och ro där vi kunde lilla och ta det lugnt istället för att hålla koll på ungarna non stop.
 
Maten däremot var inte någon höjdare enligt mig, men så är det väl alltid när det är buffé. 
 
3 spända tjejer på flyget som snart ska lyfta

Äntligen framme på hotellet! När man kom dit så möttes man direkt av personal som gav oss dricka och satte oss ner i soffor dit dom kom med alla uppgifter med incheckning och liknande. Sen sprang dom fram och tillbaka medan man satt där och tog det lugnt! Så himla skönt att själv slippa stå i kö!

Första intrycket av hotellet!

Emilia kom till himlen! Pannkakor, våfflor med massa olika syltsorter, smält choklad mm

Emilias första dag på Bamseklubben!

På stora restaurangen
 

Min fina mamma

Ala carte restaurangen

Väldigt nöjd tjej

Min lilla vampyrtjej!

Viktorias favorit, korvar doppade i choklad :D
 
Det var en massa aktiviteter för barnen
 
Jag och mina fina tjejer

Inne i Side stad

På restaurang

Elina och Viktoria var med och dansade på schenen
 
Väldigt stolta tjejer! Killen som sitter längst till höger fick Elina sin första semesterförälskelse i, så himla sött!
 
Ungarna åt mer glass och slushi än vad de har gjort innan i hela deras liv :P

Fasters fina tjej fick flätat hår
 
Ute på en av våra balkonger som vårt rum hade
 

Emilia lärde sig massor i vattnet, hon lärde sig tillochmed att simma! Min stora lilla tjej!

Såhär var det mest hela tiden, massa lek i poolen!

Bodil tyckte att det var liite läskigt med piratskepp!
 
Jag åkte parasailing tillsammans med Elina och Emilia! Det var Emilia som verkligen tjatade om att hon ville det, Viktoria ville dock inte följa med!

I båten och sätter på alla selar innan
 
Nu flyger vi snart iväg!

Uppe i luften!
 
Ibörjan tyckte jag att det var roligt, men ganska snart började jag tänka på vad som skulle hända om en av selarna släppte! Jag kan säga som så att jag fick kämpa rejält mycket med att inte visa ungarna hur orolig jag var och låtsas ha roligt istället :P På videon som vi köpte så kan man riktigt se hur rädd jag ser ut :D Men det var riktigt fint och ungarna älskade det och det är väl huvudsaken.
 
Allt som allt var resan underbar! Vi hade 38 grader varmt och 33 grader i poolen - helt underbart!
Men nästa resa måste Robin verkligen vara med, han missade så mycket.
 
Nu blir det planering till nästa resa för hela slanten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0