Skitdag!

Usch vilken dålig början jag har haft på den här veckan! Jag hade en överjävlig morgon på jobbet och sen så kom jag hem till 2 ungar som hade bråkat med varandra och jag var inte precis den tålmodiga bra mamman efter att ha jobbat 4 nätter på rad. Stackars mina barn kan jag tycka såhär i efterhand...
 
Sen så är det ju måndag, vilket innebär vägdag för mig. Jag hade verkligen förväntat mig att få se ett rejält minus, men istället fick jag plus 3hg. Alltså jag förstår ingenting. Jag gör allting rätt och fuskar ingenting. Hur är det då möjligt att det inte har gått neråt. Jag börjar tro att jag måste kontakta min läkare igen för att kolla mina värden igen, jag kanske måste justera min medicin igen? Eller så är det för att jag har mens och därför har samlat på mig vatten? Aja jag vet inte, känns bara sjukt jäkla jobbigt och meningslöst.
 
Och som grädde på moset så kunde jag inte somna och sova efter jobbet. Att bara ligga och vända och vrida på sig i sängen timme ut och timme in är tortyr för mig. Så till sist gav jag upp och satte mig här framför datorn istället. 
 
Ja och så vägrar mina utslag i ansiktet att försvinna! Jag brukar aldrig ha problem med min hud, men jag har fått som utslag som är helt illrött och ser förjävligt ut. Jag har ingen aning om vad det är för något, och nu har jag ändå haft det bra länge. 
 
Nu vill jag bara att Robin ska komma hem så att jag kan få krypa upp i hans famn och hoppas på att det ska få mig att må bättre. 
 
Såhär går jag runt och ser ut, det är dock rödare än på bilden. Vad kan det vara för något?
 
Aja om man nu ska försöka se det positivt så kan det ju bara bli bättre nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0