Firande

I fredags var vi allihopa hemma hos Marie och firade Kicki som hade fyllt 40år och mig som hade fyllt 30.
Jag är så himla avundsjuk på deras hus! Dom har ju själva byggt upp huset från grunden, och det är så himla fint! Jag tror att det är 180kvm på nederplan och så är det förberett för att göra en övervåning om man vill. Det skulle verkligen passa oss perfekt :P Drömma kan man ju alltid göra ;)

Jag fick iallafall en resa för mig och Robin till London i 30års present av allihopa. Så den 25 maj nästa år bär det iväg. Jag ser framför mig en massa shopping, mysiga promenader i vårsolen och en hel del pubbesök :D Robin har ju aldrig varit i London förut så det ska bli så roligt! Nu har vi ju lång tid på oss att planera vad vi ska göra, men jag tänker iallafall bo centralt den här gången!
 
 
 
Sen i lördags så firade vi Robin som fyllde år på söndagen. Vi åt middag på Texas innan vi åkte hem till Ante och sen vidare till Garbos. Det var så himla mycket folk ute den här gången då det var löningshelg, men det var kul iallafall. 
 
Skålade för Robin, alla lyckades fastna på bild utan Bulte.
 
Nu ska jag snart hoppa in i duschen då jag ska iväg till Kista för lite käk, shopping och bio. Vi måste bara vänta på att Robin kommer hem från jobbet så att han kan ta barnen. 
 
Sen har ju barnen höstlov den här veckan, och jag har tagit komp på lördag - så himla lyxigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0