Börjar skymta målet

Efter att ha haft en tid med dålig inspiration och ork så har jag nu pumpat igång igen, är inne på andra veckan med cleaneating och absolut inget socker. Visst, jag har ätit ljus bröd 2 gånger men det är inte dom små felstegen som räknas utan prestationen i sig!

Jag har 2.1kg kvar till ett av mina delmål och jag vill väldigt gärna nå det snart! Men det går segt, jag vill ju helst ha nått det redan igår men det vill inte riktigt min kropp :P

Idag blev det rostad potatis, morötter, paprika och tomater i ugnen. Till det serverades fläskfilé och tzatziki gjort på kvarg. Den tzatzikin rekomenderar jag verkligen, mycket mindre kalorier än när man gör med yoghurt och spär man ut den med lite vatten så blir den inte sådär sträv som kvarg är. 
 
Vem säger att nyttig mat måste vara tråkig?
 
Jag gjorde tillräckligt mycket tillbehör så att det räcker till imorgon också, och då äter jag det tillsammans med kycklingbiffar. 
 
När jag har nått mitt andra delmål, som är 4.1kg bort, är det dags för mig att boka en konstulation på citadellkliniken. Jag har ju pratat i flera år om att jag vill förstora brösten, jag fick ju liksom aldrig bröst när alla andra fick det. Jag fick det inte ens under graviditeten och de blev bara pyttelite större när jag ammade. Fördelen är väl att jag inte fick några hängbröst heller, om man nu kan se något positivt med det hela. 
 
Nackdelen är ganska självklar, jag har inga bröst. Eller ja bröst har jag väl, men det skulle ju vara kul att kunna fylla upp en kupa liksom. 
 
Så nu börjar det bli dags, nu vet jag inte ens om jag får opereras med tanke på hjärnan men jag tror inte att det skulle vara någon risk med det? Självklart kommer jag kontakta min neurologläkare innan. Hur som helst så kommer jag ju göra det efter sommaren så jag har tid på mig. 
 
Och nu kanske ni undrar varför jag vill göra det? Ja det är bara för min egen skull. Robin är starkt emot att jag gör det men jag måste tänka på mig själv. Det är min kropp och jag vill ha bröst! Nu vill jag verkligen inte ha några monstertuttar utan jag vill ha så naturliga som möjligt. Jag har velat ha det här sen jag var en tonåring och nu fyller jag snart 30år och jag vill fortfarande det, och då tänker jag faktiskt göra det också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0