Avslutningstävling

Igår var det avslutning på Elinas gymnastik, och de skulle då ha som en liten tävling. Även föräldrarna fick anmäla sig om de ville och bilda ett föräldralag. Så jag anmälde mig, med viss tvekan måste jag säga :P Herregud jag kan ju inte göra någonting som har med gymnastik att göra.
 
Här är vi påväg, taggade till max!
 
Väl på plats så visade det sig att vi skulle hoppa trampolin, göra kullerbyttor, hjula, stå på händer, hoppa trampett och göra övervolt ner i mattan. Plus en massa annat smått och gott. Jag blev riktigt nervös, jag kan ju inte göra någonting och här skulle jag göra en massa olika grejer... dessutom var det ju andra föräldrar som kollade på :S 
 
Men jag gjorde det, och det var hur kul som helst! Och det bästa av allt var att jag faktiskt klarade av allting, eller att stå på händer gjorde jag inte - men allting annat! Det var så jäkla roligt och det spelade ingen roll att jag ramlade omkull och inte var den allra smidigaste. Jag hade skitkul!

Och Elina blev superstolt över mig, hon sa att jag var mycket bättre än hon trodde. Och det gjorde mig glad allra längst in i mammahjärtat! Dessutom så satt Emilia på läktaren och hejjade på och blev alldeles överlycklig när jag fick en medalj. Robin sa också att han blev riktigt imponerad och att han hade suttit och blivit hänförd över hur vacker jag var, så himla fint sagt! Att han fortfarande känner så efter alla dessa år, jag menar jag var 18år när vi träffades och jag fyller snart 30!
 
Vi fick varsin medalj :D
 
Så nu kanske jag ska börja på föräldragymnastiken till hösten, varför inte liksom? Det var superkul och det är någonting som jag kan dela tillsammans med Elina, och Emilia när hon sen börjar :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fina fina du! Jag blir helt tårögd av detta inlägg. Gud jag har blivit så blödig sen killarna kom! Det är så fint att du är en så närvarande förälder Linda! Jag önskar att jag hade haft en mamma som du när jag var liten och jag hoppas verkligen att jag kan vara en så fin mamma till mina killar. Så fint också att du och Robin har en så bra relation trots att ni har varit tillsammans så länge och gått igenom småbarnsår och andra tuffa perioder.

Svar: Tack fina Mikaela! Det här var precis vad jag behövde efter en jobbig dag.Jag gör säker massa fel, men jag tror att så länge man gör mer rätt än fel så är man på rätt spår.
Du kommer vara en underbar mamma Mikalea, tvivla aldrig på det!
lindaha.blogg.se

2015-05-29 @ 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0