Mors dag

Igår var det ju mors dag, som ni alla säkert vet. Jag jobbade helgen tyvärr, vilket innebar att ungarna väckte mig när jag hade sovit några timmar med frukost på sängen, paket och sång. Robin hade handlat nybakat bröd, brieost och min favorit salami. Inte helt fel att börja dagen så :)
 
Fick en fin tavla av Robin och ungarna
 
Elina hade också en sång till mig i present, älskade älskade unge. Jag har kollat på det här klippet ungefär en miljon gånger redan och jag blir lika lycklig varenda gång. Det finns ingenting som gör mig så stolt som mina barn.

http://vid83.photobucket.com/albums/j303/lindaodiva/20150530_171958.mp4
 
 Sen avslutade vi dagen med att gå ut och äta på grekiska restaurangen elektra taverna här i Bålsta
 
Min mamma var i strängnäs över dagen, så det blev inte att jag träffade henne. Men jag köpte en bukett blommor och en påse godis och ställde in hos henne som en liten överraskning när hon kom hem :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0