Sjukt uttråkad

Jag måste erkänna att det här vädret börjat påverka mig. Jag har verkligen försökt att vara positiv och inte gnälla på vädret som alla andra gör, men alltså det är omöjligt! Jag är så trött på att det ska regna hela tiden och att man inte kan göra någonting!
 
Jag känner mig så sjukt uttråkad, ändå så gör vi saker nästan varenda dag. Häromdagen var vi på kokpunkten i västerås tillsammans med ungarna. De älskade det såklart, fast jag trodde att det skulle vara större än vad det var. Emilia verkligen älskade vattenkanorna, Elina också :)
 
Igår åkte jag och Robin in till sthlm tillsammans med vänner för att gå på pubrunda. Det var sjukt roligt, bäst var helt klart gröna jägarn där det var karaoke. Åh vad jag verkligen önskar att jag kunde sjunga! Det var verkligen år och dar sen jag var ute i sthlm sist. Nästa gång vill jag gå ut och dansa :P
 
Men trots att jag gör saker så känner jag mig sjukt rastlös och uttråkad. Idag har jag nästan bara vart hemma, förutom en sväng till Uppsala och jag blir galen! Jag vill hitta på saker och göra nått, snart börjar jag ju jobba igen så det känns som om tiden rinner iväg. Kan det inte bara sluta regna och bli fint väder så att man kan göra nått?
 
Imorgon har jag inte heller någonting planerat, så sjukt trist. Vad ska man hitta på liksom?
 
Idag är det iallafall bara 3 veckor kvar tills vi åker iväg till Turkiet i 8 dagar. Jag längtar verkligen sjukt mycket, ska bli underbart med några dagars sol och bad tillsammans med ungarna. Förhoppningsvis kan den resan lugna min rastlöshet något.
 
Nu ska jag nog stänga ner musiken och ta nattvändan med hunden. Jag avskyr verkligen att gå ut själv när det är såhär sent och mörkt, men idag är jag så illa tvungen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0