Bygga pool

Jag och Robin har länge pratat om att vi är sugna på att bygga pool. Men jag har varit den som bromsat och varit rädd för barnens säkerhet och allt jobb som det innebär. Men nu har jag läst på lite och känner att jag verkligen är sugen på att bygga pool! Det är ju nästa inget jobb med pool, speciellt inte om man har pooltak vilket vi garanterat ska ha! Pooltak, uppvärmd och altan runtomkring är mina krav :P
 
Så vi har tagit in några offerter från olika företag så ska vi se om vi hittar något som passar oss.
Isåfall vill jag ha den på högra sidan av tomten och bygga ett pooldäck runtomkring så att man kan ligga där och sola. Sen skulle jag vilja bygga ett tak över nuvarande altan så att man har både ett soldäck och en plats att vara på när det regnar. 
 
Då har vi även en del gräsmatta kvar att vara på när man vill det :) Vi har ju lyxen att våran gräsmatta avgränsar till allmänningen, så vi kan klippa nästan hur mycket vi vill av den och använda som vår tomt om vi skulle vilja.
 
Skulle vara himla mysigt att kunna bjuda in folk till poolpartyn och att bara sitta där ute och njuta!
 
En dröm att få ha det såhär fint, kanske någon gång i framtiden, nu duger det allt med en vanlig pool :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0