Allt bara försvann

Oh jag blir så less! Jag har ägnat den senaste timmen på att skriva ett nytt inlägg och lägga upp en massa bilder, sen kommer jag åt någon jäkla knapp som gör att allting försvinner och det finns inte sparat här som det brukar göra om man råkar stänga ner sidan! Jag höll på att lägga upp sista bilden och så försvinner allting *sliteravmitthårochskiteridethär*

Jag har ingen som helst lust att skriva om allting, så tänker avsluta med att vi har det underbart och att både jag och Robin gick på semester i fredags så nu har vi några lata dagar framför oss fullspäckade med aktiviteter, vänner, god mat, nöjen och massa mys med barnen. Förhoppningsvis så tänker solen också titta fram snart.
 
Jag när jag insåg att hela inlägget försvann!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0