Träningsvärk

Vaknade med träningsvärk i rygg, innanlår och armar idag. En himla skön känsla med tanke på att det var ett tag sen jag fick det. 
 
Sitter på jobbet just nu och kollar på vädret, det ska tydligen snöa en massa imorgon. Kul med snö tycker jag så att man kan åka pulka med ungarna, det är ju träning det också att pulsa runt med dom i snön :P
 
Imorgon ska ungarna åka själva till farfar för första gången någonsin. De ska sova över där, om det nu fungerar. Annars får Robin åka och hämta dom då jag jobbar natten. Vi ska iallafall passa på att gå på bio och gå ut och äta, jag har tagit ut lite komp så jag börjar inte fören kl 21 :) 
 
Ungarna häromdagen när vi åkte skridskor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0