Nyårsafton

Nyårsafton spenderade vi här hemma tillsammans med våra gäster.
Jag hade gjort iordning en 3 rätters middag, men på något sätt glömde jag helt bort att servera efterrätten :S Haha så jäkla pinsamt när jag kom på det efteråt, och ingen som sa något om det heller :P

Det var iallafall ett himla bra nyår, särskilt för mig som brukar jobba i vanliga fall :P

Förrätt Toast Skagen
 
Varmrätt Renfilé med potatisgratäng och kantarellsås


Eken, Josefin, Putte, Jennifer och deras lilla Ludde var hemma hos oss.
 
Jag hade klänning på mig för första gången på år och dar

 
Den absolut sötaste lilla gästen vägde bara 3 kilo
 
 
Allt som allt ett bra avslut på 2014 och en bra början på 2015, som jag både hoppas och tror kommer att bli ett toppenår! Min förhoppning är att jag ska börja träna mer, hitta på fler aktiviteter och förhoppningsvis bli frisk - det är min största önskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0