My little pony

Elina har alltid varit en otroligt kreativ tjej med en massa idéer och inspirationen flödar för det mesta.
 
Just nu har hon snöat in på att rita My little ponys. Hon kollar på youtube, pausar och ritar sen av. 
Jag tycker att hon är riktigt duktig för att vara 7år, hon slår mig med hästlängder iallafall :P
 
Nu vill hon ta ritkurser säger hon, men jag tror inte att det finns något sånt för så små barn? Iallafall inte här i Bålsta eller i närheten. 
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna låta henne utvecklas inom de här då jag är lika konstnärlig som en full get. 
 
Några av de teckningar som hon har ritat, men visst sjutton är hon duktig för en 7åring?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0