Medicin

Bara för att jag skrev om att jag inte har fått min medicin här på bloggen så fick jag den faktiskt igår. Så himla skönt att jag hinner äta den i några dagar innan jag ska på kontrollen.
 
Min medicin för 3 månader framåt. Jag kände mig inte speciellt frisk när jag hämtade ut det här igår måste jag säga...
 
Nu har jag precis kommit hem efter att ha vart ute och lunchat, egentligen borde jag verkligen städa men jag har verkligen ingen lust. Jag hade velat vara i stallet idag, solen skiner ju så det hade vart perfekt! Jag skulle egentligen dit imorgon med Elina men det ska ju bli skitväder så vi ställde in det, så typiskt!
 
Idag jobbar Robin iallafall dag så han kommer hem i normal tid, vilket innebär att vi kan ha fredagsmys tillsammans hela familjen. Till middag ska jag göra schnitzel med ungsrostad potatis och kantarellsås, efter Elinas beställning då Emilia fick bestämma middag igår och sen på kvällen ska vi nog äta lite goda frukter och bär framför en bra film, ett perfekt avslut på den här veckan om du frågar mig.
 
Åh kollade igenom lite bilder här på datorn och hittade den här från när jag simmade med delfiner i Mexico, herregud vad jag vill tillbaka dit - underbara land!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0