Barnfria

I lördags morse klockan 9 så hämtade farmor upp barnen för att åka iväg till Disney on ice. De skulle sen sova över där och inte komma hem förens dagen där på vid 16.30 tiden :D Vilket då innebar egentid för mig och Robin! Nu slutade det med att ungarna åkte hem till mormor vid kl 22 och sov då det var lite läskigt att sova hos farmor, men de åkte tillbaka dit sen på morgonen.

Jag ville helst att vi skulle ta in på hotell i Stockholm och göra en massa roliga saker, men Robin ville hellre vara sova hemma och njuta av tystnaden :P Såhär i efterhand är jag glad över att vi stannade hemma, allting blev perfekt!

Vi åkte iallafall in till stan över dagen där vi shoppade lite och åt lunch på Jamie Olivers Italian. Så himla mysigt att bara gå omkring och kunna göra precis vad man vill.
 
Efter det åkte vi vidare till Kista där vi hade tänkt gå på bio, men jag fick min jäkla huvudvärk (craphjärna) så efter att ha gått runt en stund så bestämde vi oss för att åka hem istället så att jag fick vila.

Tack och lov så försvann min huvudvärk ganska fort, så vi duschade och gjorde oss iordning för att gå ut och äta på Texas här hemma i Bålsta. Jag rekomenderar verkligen den restaurangen, deras oxfilé är så himla god! Jag äter den med ugnsrostade grönsaker och det är lika gott varje gång!

Robin gillar inte att jag tar kort på honom, som ni kanske ser :P
 
 
Sen efter det tog vi taxi ner till bowlinghallen där vi mötte upp allihopa. De hade precis bowlat klart när vi kom dit så vi tog cider, spelade dart och bara umgicks. Så himla trevligt att vara ute tillsammans med Robin och träffa kompisar.
 
När det sen stängde gick vi hem till Micke på efterfest där vi spelade spel. Sen vid halv 3 tiden försökte vi få tag i en taxi, men som vanligt hade de inga bilar lediga så det slutade med att vi fick gå hem. Så jäkla kallt att gå den biten hem i blåsten.
 
Det var iallafall hur mysigt och roligt som helst att vara barnledig och bara få umgås med Robin. Jag tror nog att den allra sista lilla bebislängtan jag har haft försvann. Det är inte lika lockande längre att börja om nu när man har fått en liten smak på hur det är att få umgås tillsammans med bara kärleken. 
 
Det här gjorde verkligen så att jag längtar ännu mer till Florida! 3 veckor tillsammans med bara Robin i sol och värme kommer bli underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0