Julbord och Naturhistoriska riksmuseet

Jag tänkte skriva om när jag var med på Melwins födelse i tisdags, men jag kan inte sitta vid den datorn så det får bli imorgon.
 
Istället kan jag berätta om att jag har börjat jobba igen efter min sjukskrivning. Första natten var i onsdags, ganska typiskt då jag också var på julbord med jobbet då. Så jag hade tyvärr ingen möjlighet att stanna kvar länge som jag gärna hade velat. Jag är så sjukt sugen på att dansa så ni anar inte! Men så bestämde jag och Marie att vi skulle gå ut på lördag och dansa, första gången på Golden Hits :) Tyvärr så blev hon förskyld så det blev inställt :( Men den andra Januari ska ungarna sova hos farmor då de ska på Disney On Ice. Och då ska jag och Robin gå ut och dansa, om vi så ska gå ut själva :P
 
Julbord :D
Så himla kul att både jag, Marie, Tomas och Tessan jobbar på samma jobb. Det blir liksom som en liten släktträff när det är något evenemang med jobbet :)
 
Jag har verkligen kommit på att jag behöver utöka mitt umgänge! Jag saknar verkligen någon som faktiskt vill gå ut och dansa och ha roligt ibland. Men att träffa nya människor är verkligen inte det lättaste. Hur gör man det liksom? Någon som gillar att resa, dansa och prata om allt och ingenting.
 
Idag var vi också på naturhistoriska riksmuseet för första gången. Ungarna hade verkligen längtat dit så de blev överlyckliga när de upptäckte var dom var någonstans :D Emilia har verkligen snöat in på dinousarier på sista tiden så det var roligt att få den utställningen. Tyvärr hade de ingen dinousauriefilm på Cosmonova så det fick bli en om rymden istället :) En riktig toppendag!
 
Nu har ungarna jullov fram till den 11 Januari, vilket innebär att jag har en massa tid att hitta på roliga saker på. Det ger mig samtidigt lite ångest för att jag känner en press på att man måste göra saker hela tiden. Men nu har vi iallafall gått på museum, nästa grej är väl något badhus. Nu är jag liksom helt läkt så att jag kan gå och bada :D 
 
Sen måste jag försöka att göra klart dom sista julklapparna snart! Det känns ju som om det är dags med tanke på att det bara är 4 dagar kvar till julafton! 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men vi kan väl ses och hitta på något någon dag :) Prata om allt och ingenting ;) Kan till och med erbjuda resa till andra sidan stan och lite dans i mitt vardagsrum ;) <3

Svar: Det vill jag väldigt gärna göra Mikaela :) Vill ju så gärna träffa dina små söta pojkar, och dans i vardagsrummet låter inte helt fel det heller :P Vi får boka in en träff när allt med jul och nyår är över tycker jag :) Hur länge till är du föräldraledig?
lindaha.blogg.se

2015-12-20 @ 22:29:39
Postat av: Mikaela

Vi skulle väl kunna hitta något som skulle funka för alla våra barn så du kan ta med tjejerna och jag dom små :) Eller om du vill ta det sen när tjejerna har slut på lov. Det är helt upp till dig! Jag är föräldraledig till augusti nästa år :)

Svar: Jag tror att det är lättare om jag lämnar mina tjejer hemma :P Vecka 3 är jag ledig måndag, tisdag och onsdag om du har tid att ses någon dag då?
lindaha.blogg.se

2015-12-21 @ 00:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0