Seven Seas Side

Nu är det bara 12 timmar kvar tills vi sitter på planet påväg till Side! Som vi har längtat efter den här resan!
 
Barnen är nattade redan nu (men hör hur de ligger i sängarna och pratar) då vi behöver gå upp kl 03 inatt för att börja åka mot arlanda vid kl 04. Det ska bli intressant hur dom reagerar på att behöva gå upp den tiden, förhoppningsvis så kanske de lyckas somna en liten stund på flyget, eller åtminstone på bussen till hotellet. Annars kan jag nästan räkna med att ha 2 övertrötta monster att handskas med :P
 
Det här är första resan som vi tjejer åker iväg på utan Robin. Det börjar kännas himla tråkigt att han inte följde med, men också roligt med en riktig tjejresa :D
 
Hur som helst kommer vi nog ha det underbart, hotellet verkar riktigt bra och vi ser fram emot att få uppleva Bamse klubben för första gången!
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med Robin framför Idol, sen ska jag packa det sista för att sen gå och lägga mig.
 
Här är hotellet vi ska åka till, första gången vi åker till Side!

http://www.fritidsresor.se/resa/turkiet/antalyakusten/side/seven-seas-side/pc-000002966/#content
 
Om några timmar är vi här :D
 

Kommentarer
Postat av: Christina

"Nu är det bara 12 timmar kvar tills vi sitter på planet"

Yes, och nu är ni hemma igen ;) ;) Puss!

Svar: Ahh och nu är man hemma och det känns nästan som om man aldrig har vart iväg :P
lindaha.blogg.se

2015-08-28 @ 10:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0