Lördag

Idag innan jag åkte iväg till stallet så gjorde jag en portergryta som fick puttra på spisen medan jag var iväg. Måste säga att det känns väldigt lyxigt att komma hem till långkok och sen få äta något som har kokat från kl 10 på morgonen till 6 på kvällen.
 
 
Idag följde Carro med Tessan och mig till stallet. Himla roligt måste jag säga, även om det var lite jobbigt att vara där på en helg då det var en massa andra människor där. Tessan och Carro galopperade fort som den och jag vågade mig faktiskt på en riktigt snabb galopp för första gången :D Måste säga att jag har känt mig riktigt dödlig den sista tiden och inte velat ta några risker, men herregud vad skönt det var att släppa tyglarna och flyga fram så fort att ögonen tårades av vinden.
 
Nu ikväll har Robin haft en spelkväll så jag och ungarna har myst tillsammans i soffan framför en film. Bara tjejmys - är så glad över mina 2 underbara tjejer ♡ Nu ska vi krypa ner i Emilias säng allihopa och så ska jag läsa saga. Efter det ska jag nog krypa ihop i soffan en stund innan jag stuper i säng jag med. 
 
Häromdagen var vi ju på teater i Uppsala och innan den åt vi på den afrikanska restaurangen Messob. Himla god mat var det, och kul att prova på något nytt! Där beställde vi in 3 olika kötträtter och 2 vegetariska, alla serverades med bröd på ett stort fat så fick man äta tillsammans med händerna. 
 
 Nej nu måste jag läsa saga då ungarna står och ser ut såhär framför mig just nu :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0