Snart är han hemma!

Idag kommer Robin äntligen hem från Thailand! Och jag går som på nålar här hemma och bara väntar på att få sätta mig i bilen och åka till arlanda. Flyget skulle ha landat 14:55 men än så länge är det försenat med 40minuter.
 
Det ska bli så himla skönt att han kommer hem! Jag längtar som en galning, och det är jag inte ensam om. Bodil grät efter honom igår kväll igen och Elina hittade Robins gamla linne som hon gick omkring med för att hon saknade honom så mycket. Det roliga är att de tror att han kommer hem imorgon, så de kommer få en riktig överraskning när pappa kommer hem sen <3 Vi kommer ha familjemys hela kvällen, och jag gissar på att ingen av barnen kommer vilja gå och lägga sig sen :P
 
Elina saknar pappa
 
Väldigt glad över att Robin kommer hem
 
 
Från det ena till det andra, så gjorde jag också klart Elinas rum igår. Hon ville ha hjärtan, fjärilar, blommor och blå väggar. Och då var det bara för mig att göra som hon önskade :)

Välkommen in
 
 
 
 
 
 Nu ska jag bara komma på hur vi ska möblera det, och hitta nya möbler. Elina älskade det iallafall och blev väldigt glad när hon kom hem från skolan, och det är ju huvudsaken.
 
Nu tycker jag att tiden kan gå lite fortare så att jag får sätta m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0