Nu börjas det

Nu är det bara två dagar kvar tills vi får nycklarna till nya huset. Så nu har vi börjat rensa ut här hemma för att slänga det som inte ska med i flytten. Och herregud vad mycket saker vi har slängt. Bland annat alla gamla bebiskläder, det hade jag mycket ångest och vånda över. Men vi bestämde oss till slut för att inte behålla det. Om vi vill ha en 3a i framtiden så köper vi nya kläder.
 
Så nu börjar förråden bli utrensade, vi har en del kvar men jag hoppas på att det blir helt klart imorgon. Jag avskyr verkligen allting som har med flytt att göra, men det är skönt att ta det lite i taget iallafall.
 
Idag är Elina med farmor på Disney on Ice och hon kommer inte hem fören imorgon. Så då har jag och Robin även passat på att ha lite kvalitetstid med Emilia. Så efter att vi hade kört till återvinningen åkte vi till kista och gick på bio, walking with dinosaurs. Det var första gången Emilia såg en hel film med 3d, vi har ju 3d på nya tvn men vi har ännu inte kollat på en hel film med det hemma. Hur som helst gick det bra, och det var himla mysigt att vi fick vara ensamma med lillasyster. 
 
Efter bion gick vi in på Kicks där Emilia fick syn på ett fint rött läppstift som hon ville prova, och jag hade verkligen inte hjärta att säga nej till henne så hon fick prova att sätta på sig lite och enligt henne blev hon finast i världen. Det spelade liksom ingen roll att det var utanför och utsmetat - hon kände sig som en prinsessa. 
 
Efter lite shopping så gick vi in på en pub och tog oss varsin dricka.
 
 
En himla mysig dag har det varit, jag ser fram emot fler såna här dagar när vi har flyttat in till Bålsta.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Det var Marko som trodde det...

2014-01-12 @ 12:22:12
URL: http://katrinsofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0