Inte får man sova

Gah jag är så fruktansvärt trött just nu! Efter att ha jobbat natt så är man ju ganska sugen på att gå och lägga sig när man kommer hem, men det går ju liksom inte när man har en liten Emilia hemma. Hon har haft feber och vi vill hålla henne hemma en extra dag från dagis så att hon verkligen är frisk.
Fördelen med att inte sova är att jag inte kommer ha några problem med att somna ikväll, man får se det positivt :)
 
Nu har jag precis kommit hem från Elinas utvecklingssamtal, underbara mamma passade Emilia medan. 
Elinas fröken hade bara positivt att säga om Elina. Uppmärksam, lyssnar bra, följer instruktioner, fullföljer alltid alla projekt och är väldigt noggrann med allting hon gör. Hon sa att Elina är mer än redo att börja 1an och att det kommer gå bra för henne :) På testet de hade gjort för att se hur hon ligger till i utveckligen så fick hon 36 poäng av 36. Jag är fruktansvärt stolt över henne. 
 
Nu ska jag ta och dricka upp min dricka och åka iväg för att hämta upp mamma och Emilia för att åka till Skokloster och sen Enköping. Det gäller att hålla sig igång idag för att inte somna. 
 
Hittade den här bilden på fb, jag tycker att den beskriver Emilia så bra - livsnjutare ut i fingerspetsen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0