Sämre nu igen

De senaste månaderna har jag kännt att jag bara har blivit sämre och sämre. Alla mina gamla symptom började komma tillbaka så jag misstänkte att mina värden hade blivit sämre igen.
Så jag gick till läkaren och lämnade prov, och mycket riktigt så hade de blivit dåliga igen. 
 
Visst är det skönt att veta vad det beror på och att det finns behandling, men jag blir så less!
Det är inte roligt att man ska börja må bra, och att det sen ska vända. Det tar så lång tid att komma tillbaka!

Nu har vi iallafall höjt min medicindos med 25% och så ska jag lämna nya prover om 3 månader för att se hur det ser ut då. Jag hoppas verkligen att de ser bra ut, så att jag kan fortsätta med livet!

Det är liksom inte roligt att försöka träna och begränsa matintaget och så ger det inget resultat
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0