28år plus 6år

Nu har jag blivit 28år och har således bara 2år kvar tills jag är 30!

Egentligen är jag ganska okej med den tanken, men ibland får jag lite ångestnojja och känner att jag inte hinner med! Inte för att jag egentligen vet vad jag vill hinna med? Mitt liv är på många sätt rikt och innehållsrikt men det är ändå skrämmande att fylla 30. Tänk att vara i 30års åldern istället för 20års åldern :S 

Min födelsedag var iallafall fin. Morgonen började med att min älskade Elina väckte mig genom att komma in i sovrummet sjungandes "ja må han leva" och så hade hon gjort frukost på sängen åt mig <3 En smörgås med leverpastej, smörgåsgurka och ett glas oboy. Allt det här gjorde hon helt på eget initiativ då resten av familjen låg och sov.

Jag kan säga som så att mitt hjärta smälte, en bättre överraskning hade jag aldrig kunnat få.

 
Sen så åkte hela familjen iväg på mickelmäss och strosade runt lite där. Mot kvällen var det sen meningen att jag och Robin skulle åka iväg och äta på en fin restaurang inne i stockholm. Men jag orkade verkligen inte med det så vi gick på en tidig bio istället och sen så köpte vi hem räkor, lax och annat smått och gott och åt tillsammans i soffan. 

Sen har min stora tjej fyllt hela 6år!
 
Det har vi firat med en massa kalas för släkt och självklart ett kalas för hennes vänner. Hon hade bestämt att det skulle vara ett prinsess/prins tema. Det är tur att det bara är kalas en gång om året, för herregud vad intensivt det är med en massa kalasande ungar ;)

Kalasets minsta prinsessa - Emilia 
 
Alla prinsar och prinsessor
 
Men nu är det gjort för det här året, nästa gång är det Emilias tur att få ha kalas för första gången. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Herregud 6 år! Tycker det var nyss hon föddes. Ok inte nyss men inte 6 år sedan iaf.

Grattis i efterskott! Det är förresten något annat konstigt. Hur vart vi så gamla? =P

2013-12-01 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0