Underbara väder

Nu ska jag och ungarna göra pastasallad med kyckling och åka iväg till Bålsta. Där ska vi möta upp Robin och kolla på utsidan på ett hus som vi är väldigt intresserade av. Sen ska vi gå omkring i det området och känna på hur det känns och efter det ska vi mysa ner oss i gräset och ha picnic.
Man bara måste älska värmen som är nu, lycka att kunna ta familjen ut och bara vara. 

Har ni föresten sett det här klippet?

http://www.youtube.com/watch?v=YAafNm-on50

Det här klippet gör mig lycklig och får mitt hjärta att le. Jag bara älskar hur den minsta tjejen tittar på sin pappa och hur de samspelar. Det är något speciellt när barn och män är tillsammans. Att jag dessutom älskar låten gör ju inte saken sämre, jag skulle till och med kunna tänka mig att ha den låten när/om jag och Robin gifter oss. 

Om ni gillade det klippet så kolla in det här med, så himla bra

http://www.youtube.com/watch?v=L64c5vT3NBw

Nej nu tjatar ungarna på mig att de ska få göra sin egna sallad, står här bredvid med sina matlådor i högsta hugg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0