Premiär

Emilia red för första gången i söndags. Hon har ju tjatat på mig att hon vill rida på en häst som Pippi långstrump och Emil, men eftersom hon har totalvägrat och dödsskrikit när vi provade förut så har jag inte orkat prova igen. Förens igår - och hon vågade utan problem! En liten ridtur resulterade i en överlycklig unge och en väldigt stolt mamma :)



Elina red också


Elina har ju blivit så stor nu att hon faktiskt ska börja rida på riktigt. Jag ska bara bestäma vilken grupp/tider som passar bäst och sen så ska hon börja. Hon har ju redan sin dans, men hon vill börja rida också.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Aww vad fint :) Jag minns när man var i den där åldern och red. Vad härligt det var! Speciellt på vintern :)

2013-03-06 @ 13:41:14
Postat av: Mikaela

Berätta hur du haft det utomlands :)

Svar: Jag kom hem i tisdags, och har inte hunnit ännu. Men lovar att jag ska försöka uppdatera i veckan :)
lindaha.blogg.se

2013-03-22 @ 11:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0