Tiden springer iväg

Ja tiden springer verkligen iväg just nu, Robin jobbar dessutom sin sista vecka och sen går han på semester vilket förmodligen kommer göra så att tiden springer ännu fortare. 

Vi har iallafall en underbar sommar, och jag är så glad över att vädret har varit så bra och förhoppningvis fortsätter det att vara lika bra. Tyvärr har jag själv ingen semester, men eftersom jag jobbar natt så har jag ändå dagarna lediga tillsammans med familjen, och de gånger jag är ledig ett par dagar i rad har vi utflykter planerade :)

Hoppas att ni alla har en lika fin sommar som mig!

Elina ska åka bergochdal banan på skara sommarland


Bodil nöjde sig med lite lugnare åkning
 
 
Lyckligaste ungen någonsin
 
 
 
 
Emilia är så stor jämfört med Linnéa
 
Pyssel ute i lekparken
 
Underbara dagar vid stranden
 
 
 
<3
 
Har köpt tält så att ungarna får uppleva hur det är att tälta
 
 
 
Biomys
 
Smultron
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katta

Det var verkligen minnen från förr! Vi pratade bland annat om kvällen i Rikards källare, när vi drack massor och folk satt i underkläder. När Alex hoppade av bussen för att spy.

2013-07-17 @ 22:02:16
URL: http://katrinsofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0