Som man kunde förvänta sig

Tror ni inte att jag tog mod till mig att färga håret själv hemma? Och tror ni inte att det blev total katastrof?
Ljusbrun stod det på förpackningen, resultatet blev grå/svart. Det blev verkligen hemskt fult!

Alltså jag kan verkligen inte förstå att jag gick på samma nit igen, och nu är dessutom min frisör på semester och kan inte ordna till det åt mig. Istället har jag bokat tid hos en annan salong som ska försöka fixa det åt mig, håll nu tummarna för att det blir bra.


Inte alls roligt :(
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har gjort samma miss! När man färgar över blekt hår måste man använda varma färger för att slippa grå/grönt hår! Testa färga över med t.ex gyllenbrun istället :)

Svar: Ja det verkar vara många som har gjort samma miss, men jag gick till frisören och de fixade det åt mig - tack och lov :)
lindaha.blogg.se

2013-07-11 @ 22:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0