En månad kvar till Mexico

Igår var det precis en månad kvar tills jag åker till Mexico, helt galet att det bara är en månad kvar! Jag längtar så otroligt mycket efter att få ligga i stranden och ta det lugnt i solen. Att kunna sova så länge man vill, slippa allt ansvar och bara göra det man själv vill - underbart!

Men eftersom vi är borta i 15 dagar så kan vi inte bara ligga på stranden och såsa. Så jag har kollat runt på en massa olika utflykter som vi kan tänkas göra. Det som jag har bestämt mig för hittills är:
 
Simma med delfiner, en timme med delfinerna som säkert kommer bli en upplevelse för livet

Åka och kolla på efterlämningarna från Mayaindianerna


Jag vill verkligen besöka undervattensgrottorna



Det är det jag har funderat på hittills men jag är säker på att vi kommer hitta massor när vi väl är där. Alla skriver att det finns otroligt mycket att göra där så jag tror inte att det blir så svårt :) Någonting som vi nog måste göra är att besöka Isla Mujeres, jag har läst så mycket gott om den ön så jag måste nog åka dit och se vad alla menar.

Och sen ser jag verkligen fram emot att få bada i det karibiska havet. Även om jag är livrädd för hajar ;)

Nej nu har jag inte tid att skriva mer då jag strax ska åka och jobba.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0