Att orka ta tag i saker och ting

Ni anar inte hur trött jag är på min fula utväxt. Jag skulle ha vart hos frisören i slutet på Oktober och färgat den, men var tvungen att ställa in den och efter det har jag inte bokat en ny tid. Ni kan ju tänka er hur det ser ut... för jäkligt helt enkelt.

Men nu har det gått så lång tid att jag tycker att det är pinsamt att gå till frisören och färga den. Jag borde ju ha gått mycket tidigare, men jag har bara inte orkat. Det är nästan så att jag funderar på att gå till en annan frisör och färga utväxten bara för att slippa skämmas inför min frisör, illa va :P

Men det vågar jag inte heller, för jag känner inte till någon annan bra frisör och att gå till en helt okänd vägrar jag då det oftast blir katastrof. Så det är väl bara att ta tag i det och boka en tid för såhär kan jag inte gå runt längre.

Det här måste bort!

Kommentarer
Postat av: Christina

Å jäklar! Är du sådär mörk egentligen?? Du ska inte ha din hårfärg då? Så slipper du färga hela tiden :) Puss!!!

Svar: Ja jag är ju de. Nej jag vill inte ha min naturliga hårfärg däremot vill jag ha lite mörkare så jag ska försöka fixa det när jag går till frisören nästa gång :)
lindaha.blogg.se

2013-02-11 @ 12:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0