Julafton 2013

Den här julen skulle vi egentligen ha firat hemma hos Marie men det blev lite ändringar i sista minuten och firandet blev överflyttat hem till mig istället (vilket jag ångrar lite nu i efterhand då det fortfarande inte är riktigt undanstädat)
 
Jag hade jobbat natten och slutade kl 7 på julaftonmorgon så jag smög in julklapparna under granen när jag kom hem, till ungarnas stora förtjusning
 
Förväntansfulla ungar
 
Dukat för julmat
 
Alla klapparna är på plats
 
 
Iår var det min tur att vara jultomte, tyvärr var jag nog den sämsta tomten i världshistorien. Jag tänkte att jag skulle göra så att de inte märkte att det var jag som var tomten, men i mina försök att dölja mig själv blev jag en väldigt ond tomte. Haha jag hade inte en tanke på det när jag spelade tomten men Robin berättade efteråt att jag var den ondaste tomte han någonsin hade träffat :S Aja det bevisade bara att jag inte ska försöka mig på att spela tomte. Nästa år ska jag garanterat betala någon för att komma som tomte hos oss så att ungarna får en riktig tomte. 
 
Men nu är julen över för den här gången, och hur mysig julen än är så är det riktigt skönt att den äntligen är över. Nu är det bara nyårsafton som ska göras, sen så hoppar vi på 2014 - som ska bli ett toppenår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0