Intensiv vecka

Den här veckan började med att jag började jobba kl 07:30 måndag morgon, sen hade jag en timmes rast mellan 17 och 18 för att sen jobba 18-07 vaken natt. Så där gick det ett dygn till bara jobb, ni anar inte hur trött jag var när jag åkte hem på tisdag morgon.
Det enda roliga den dagen var mitt telefonsamtal med Robin där han berättade att Elina hade kläckt ur sig "jag älskar min familj som pappa har gjort med sin pung" 
 
Igår var jag på julbord med jobbet, himla mysigt fast att maten inte var någon höjdare i mina ögon. Det slutade med att det bara var jag och Marie kvar så vi blev utskickade till hotellreceptionen där vi fick sitta för oss själva. Men det var lika trevligt för de :)
 
 
 
 
 
 
 Det måste föresten ha hänt något med min kamera i mobilen, alla bilderna blir suddiga och dåliga. Fast jag har ingen aning om vad det kan vara?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0