Inte någon överraskning, men ändå!

Kort efter att jag publicerat mitt förra inlägg så fick jag ett samtal från Bålstadoktorn angående mitt provsvar som jag lämnade i måndags. Tyvärr hade inte mina värden blivit bättre efter att vi höjde min medicindos för 3 månader sen, tvärtom så hade de blivit ännu sämre.
Det kom väl inte som någon jätteöverraskning precis med tanke på hur jag mår. När jag lämnade blodprovet så sa jag till och med att jag trodde att jag hade blivit sämre. Men det trodde de inte riktigt på med tanke på att de hade höjt dosen. 

Så från att ha varit på ett jättebra humör så känner jag mig nu som en påse hundskit! Jag är så trött, dödstrött! Och inte blir det bättre av att jag självklart drabbas av alla symptom som någonsin finns (känns det som iallafall)

Så nu tänker jag gå och lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv innan jag ska åka iväg och jobba. 
 
Dessutom möts man av det här när man kollar ut genom fönstret...
 
Jag vill verkligen bli bra nu, det känns som om mitt liv rinner iväg utan att jag kan närvara till 100%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0