Mexico 2013 del 1

Tänkte försökta skriva lite om Mexico, börjar med första dagen och hur vi bodde.

När vi kom på plats, efter en lång jobbig flygresa, så kändes det underbart! Tyvärr var det dåligt väder, det regnade och var inte så jättevarmt. Men vi gick iallafall omkring lite och kollade hur allting såg ut.
Hotellet vi hamnade på var inte det allra bästa, men läget var iallafall bra.

Vägen ner från Hotell nummer 1 till stranden

Nere på stranden första dagen

Första kvällen

När vi sen skulle gå och lägga oss den första dagen så märkte vi att det var smutsiga lakan i sängarna! Det var både blod, sperma och smink rester på dom. Så jäkla äckligt, och när vi påpekade det fick vi visserligen nya lakan men vi var själva tvungna att bädda rent.

Dagen efter startade vi dagen med en underbar frukost bestående av färska frukter och sen gick vi iväg till Ving och klagade på vårat hotell. Bemötandet vi fick var toppen, hon lovade att göra allting hon kunde för att vi skulle få byta hotell. Och mycket riktigt så hade hon lyckats ordna det senare på eftermiddagen.

Nya hotellet var helt underbart! Det låg precis på stranden och vi kunde sitta ute på balkongen och lyssna på havet.
Vårat rum

Ingången till hotellet

Stranden utanför hotellet på kvällen

Baren på hotellet

Från våran balkong

Mamma är nöjd över nya hotellet

Jag me :)
Ska försöka skriva ett inlägg snart om de sakerna vi gjorde, och självklart bilder till de.