Trött, tröttare tröttast

Idag var det min 9:onde dag i rad som jag har jobbat natt. Jag känner mig faktiskt ganska sliten och trött så jag tänkte precis krypa ner i sängen när jag kom på att jag har en läkartid kl 11. 

Gah jag som är så jäkla trött och gäspar mest hela tiden. Men jag ska försöka lägga mig i sängen när jag kommer hem från läkaren och sova en stund iallafall. Jag jobbar bara inatt också, sen är jag ledig fredag och lördag!

Så på fredag har jag lovat Elina att hon och jag ska ha en riktig myskväll tillsammans. Vi ska kolla på Den lilla sjöjungfrun och äta nått smarrigt. Hon har beställt frusna hallon och jordgubbar, kanske köper vi lite ost och kex till det också?

Sen på lördagen kanske vi ska fira Elina eftersom hon fyller 5år på måndag. Det känns helt sjukt att mitt lilla ynkelskrynkel har blivit så stor. Jag vill pausa tiden, åka tillbaka och få uppleva henne som bebis igen. 

Underbar liten 2åring saknar Tomas som är i Thailand
http://static.photobucket.com/player.swf?file=http://vid83.photobucket.com/albums/j303/lindaodiva/MOV013.flv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0