Intensiv period

Igår var det Elinas tur att bli sjuk, hög feber plus att hon kräks. Nu har hon visserligen inte kräkts sen inatt så jag hoppas att den biten är över iallafall. Det är så jobbigt när hon mår såhär dåligt, hon vill vara nära hela tiden och jag får så dåligt samvete när jag inte kan, eller när jag måste åka till jobbet. 

Jag jobbar föresten galet mycket just nu, på 12 dagar jobbar jag 143 timmar. Då jobbar jag 2 dagar, sen ledig en dag och sen 10 dagar i rad. Så just nu är jag himla trött! Jag jobbar natt och sen kommer jag hem till sjuka barn och måste ta hand om dom istället för att sova. Men men det funkar de också, iallafall en kortare period. Dessutom gillar jag att jobba, det är det här med sjuka barn som är jobbigt ;)

Nu ska jag ta och städa huset medan ungarna kollar på film, så är det iallafall rent och fint här hemma när jag åker till jobbet ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0