277 timmar

I september månad jobbade jag 277 timmar, tur att jag jobbar natt så att jag fortfarande har dagarna tillsammans med barnen. Men det var väldigt jobbigt de 2 veckorna som barnen var sjuka. Robin vabbade bara ett par timmar på morgonen tills jag kom hem från jobbet, då åkte han iväg till sitt jobb och sen tog jag över ungarna. Vilket innebar att jag inte kunde sova efter att ha jobbat natt... Det var tufft, men nu är det över.

Och så har jag ju fyllt år också, hela 27år är jag nu. Herregud vad tiden går fort, snart så är jag ju gammal! Jag fick iallafall en 27 minuters massage av Robin, en minut för varje år. Och så fick jag en valfri resa.

Det var det jag önskade mig, att jag skulle få åka utomland tillsammans med min mamma en vecka utan både barnen och Robin. Bara för sola, sova och ta det lugnt. Så nu kikar jag resor och så fort vi hittar någon bra resa så åker vi iväg. Men det är lite av en utmaning att hitta ett datum som passar både mig och mamma, men tanke på mitt jobb och hennes hundar ska ha hundvakt. Men nån gång så.

Nu ska jag alldeles strax åka iväg till Bålsta för att träffa Christine, och jag bryr mig inte om att jag ser mer död än levande ut ;) Det är tur att hon inte bryr sig ett smack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0